X

Cheap Monday

Všechno začalo v Březnu roku 2004, kdy se upnuté džíny s charakteristickým logem lebky prvně ukázaly světu.

Abychom osvětlili okolnosti vzniku značky, je potřeba se vrátit do roku 2000 kdy Orjan Andersson, Adam Friberg a dva jejich kamarádi otevřeli malý second-hand na stockholmském předměstí. Obchod se jmenoval Weekend a měl otevřeno jen o víkendu. I přes atypickou otevírací dobu se jim dařilo a díky dobrému výběru zboží, který lákal mladé Švédy, obchod prosperoval. Po dohodě s Lasse Karlssonem otevřeli větší obchod v centru Stockholmu. Otevřeno bylo každý den, obchod pojmenovali Weekday a obyvatelům Stockholmu nabízeli atraktivní směs second-handové módy a luxusních značek.

Některé kusy zboží byly velmi drahé a Orjan cítil, že je potřeba prodávat levnější, ale přitom pořád vkusné oblečení. V rámci jejich obchodu se zrodil první Cheap Monday styl, opraně vypadající a velmi těsné kalhoty za dokonalou cenu. Okamžitý úspěch následoval a prvních 800 kusů se vyprodalo za několik týdnů. Logo s lebkou se stalo proslulým.

V roce 2005 se Cheap Monday stalo samostatnou značkou s kompletní módní kolekcí, která se začala prodávat ve Švédsku, ale i v zahraničí. Od prvních osmi stovek kusů v roce 2004 se značka vypracovala do skvělé pozice jak množstvím, tak škálou nabízeného zboží.

V roce 2008 Cheap Monday spojilo své síly s H&M a v roce 2009 byl obchod otevřen v Kodani. Bez přítomnosti tradičního marketingu, ale se silnou myšlenkou a vírou ve značku. Dnes můžete najít bezmála 1800 značkových prodejen ve více než 35 zemích světa.

Navzdory růstu, Cheap Monday stále ctí původní myšlenku, nabízet zákazníkům kousky, které soutěží s luxusní módou jak přístupem ke stylu, tak kvalitou a to vždy za nesrovnatelnou cenu.

Oficiální stránky www.cheapmonday.com

CHM